10 legjobb

A 10 legjobb dolog bármilyen témában

A 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer

a_10_legjobb_weboldal_latogatottsag_novelo_modszer.jpg

 

A 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer olyan eljárások használata, amelyek eredményesen segítenek abban, hogy minél többen és minél elégedettebben olvassák-használják a weboldaladat. Ahhoz, hogy érdemben növelni lehessen, elengedhetetlen elegendő, és megfelelő minőségű tartalom készítése.

 

Az alábbiakban 10 olyan bevált módszerről esik szó, amelyek hosszú távon gondoskodnak arról, hogy elegendő látogatód legyen. Ha igazán eredményes akarsz lenni, akkor ezeket párhuzamosan kihasználod, ha nem is egyszerre, de rendszeresen és lépésenként alkalmazva. Népszerű személyes weboldal készítéshez ideálisak.

 

 

1.A jó tartalom

 

Ez az, ami mindent visz, és a 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer közül az első, de a többi módszer segítségével tudod nagyobb közönség számára elérhetővé tenni. Mi a jó tartalom? Az, ami egy adott célközönség számára hasznos, alkalmazható, informatív, vagy akár szórakoztató tartalmat ad. Lehet például:

 

  • hasznos információk közlése

  • útmutatók lépésről-lépésre

  • valamilyen tudás átadása

  • szakmai ismeretek

  • tanítás, oktatás

  • szórakoztatás

  • események, helyek, tárgyak, emberek, stb. bemutatása

  • top listák és azok kifejtése

 

 

Fontos, hogy a tartalom valóban értékes legyen. Ne csupán pár száz szó, hanem terjedelmes, ám ezzel együtt lényegre törő. Minél több forrást használj, de legyen egyedi, soha ne másolj másoktól. Ami a leglényegesebb, törekedj arra, hogy minőségi írást tegyél közzé, amely a lehető legtöbbet nyújtja az olvasóidnak.

 

 

2.SEO – a keresőoptimalizálás tudatos alkalmazása

 

Mi a keresőoptimalizálás? Egy olyan módszer, ami a szöveget és a weboldal tartalmát segíti abban, hogy az internetes keresőkben (különösen a Google) az adott témákra minél előnyösebb helyen szerepeltesse, illetve ezáltal minél több releváns látogatót hozzon. Ez a módszer hosszú távú, vagyis nem azonnal hoz eredményt, de idővel tartós látogatottságot biztosíthat, hirdetések segítsége nélkül.

 

Hogyan csináld? Erről külön könyvet lehetne írni, bár azt is figyelembe kell venni, hogy folyamatosan frissíteni kellene. De legalább az alapokkal legyél tisztában:

 

  1. Találd meg azokat a kulcskifejezéseket, amelyekre rád fognak találni.

  2. Állítsd be az alapvető szövegeket, mint a „title tag” (cím), „meta leírás” (miről szól az oldal).

  3. Használj alcímeket (H2, H3).

  4. A szövegeidet rendezd tematikusan, tudatosan használd a címkéket.

  5. A képeknek is add meg a „title” (cím) és „alt” (ez látható, amikor fölé húzod az egeret) címkéit.

  6. Használj belső linkeket a szövegben, és érd el, hogy legyenek más oldalakról a tiédre mutató hivatkozások.

 

Még sok apróság tartozik ide, de kezdetben főleg ezekre figyelj. Bármennyire meglepő, sokan nem foglalkoznak ezekkel, így ha te tudatosan alkalmazod, máris jobb eredményeket érsz el. Speciális oldalak még több odafigyelést igényelnek e tekintetben. Példaként itt találhatsz egy jó útmutatót webáruház keresőoptimalizálására.

 

 

A 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer - 3.Weboldal marketing

 

Már az előző cikkben bemutattam a legjobb marketing módszereket. A marketing tudatos alkalmazása azt jelenti, hogy mások számára vonzóan mutatod be a tartalmaidat, miáltal szívesen látogatják meg az oldalad és még szívesebben térnek vissza oda. Ennek módja is külön könyveket töltene meg, de nem árt, ha néhány alapelvet ismersz.

 

A marketing nem egyenlő a reklámmal, azaz, ha kiírod, hogy „nézd meg X oldalt” azzal semmire sem mész. Miért, és mi okból lenne jó bárkinek, hogy megnézze? Mindig az indítékokkal érdemes foglalkoznod és meghatározni, pontosan kik azok az emberek, akiket az érdekel, amivel te foglalkozol.

a_marketing_nem_egyenlo_a_reklammal.jpg

Utána nincs más dolgod, mint az e cikkben ismertetett módszerek által elérhető közelségbe hozni másokhoz. A jó marketing nem nyomulós, inkább vonzó hatást fejt ki, amitől a látogató ellenállhatatlan kedvet érez a megtekintésére. Itt olvashatsz egy jó útmutatót arról, hogyan írj hatékony marketing cikket.

 

 

4.Blog írása

 

A blog a legjobb eszköz egy weboldalnál ahhoz, hogy folyamatosan legyenek új és visszatérő látogatóid. Hol vagyunk már attól, amikor a blog csak személyes napló volt… Ma már a blog egyenes út ahhoz, hogy az olvasók mindennapjainak részévé legyél. Nincs olyan téma, amiről ne lehetne blogot vezetni.

 

A blog lényege a rendszeresség. Ha minden szökőévben írsz, akkor sem értelmetlen, de ne várd, hogy sokan visszatérjenek. Amennyiben az olvasók csak ritkán kapnak valamit, elmennek máshova. A témádtól és a habitusodtól függően döntsd el, hogy milyen időközönként teszel közzé új cikket.

 

Bizonyos területeken havi egy cikk is elég, máshol naponta kell, a legtöbb helyen elég heti egy új cikk. De ennél is fontosabb, hogy az írásaid adjanak valami újat, legyenek elég egyediek, az olvasóknak jó érzés legyen belemerülni. Itt elolvashatod a legjobb blog marketing módszereket.

 

 

 

5.A közösségi média használata

 

A közösségi média számos ismert felületet jelent, úgymint Twitter, Facebook, Linkedln, Instagram, Pinterest, stb. Ezek eredményes használata nem abban áll, hogy kiteszed a weboldalad, vagy cikked linkjét. Ezeken a helyeken, az adott felületnek megfelelően oda illő és hasznos tartalmakat kell produkálnod, rendszeresen.

 

Az Instagramon és a Pinteresten a képek dominálnak, a Linkedln -en a szakmai tartalmak, a Twitteren a rövid posztok, Facebookon több minden. Legyen személyes profilod is, és ahol lehet, üzleti, vagy közösségi oldal a weboldaladnak. Ha ezeken rendszeresen jó tartalmakat teszel közzé, szívesen követnek és sokan. Tanuld meg a Facebook csoportok létrehozását és vezetését is, ami az egyik legjobb eszköz.

 

 

A 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer - 6.Hírlevél alkalmazása

 

Akinek vannak feliratkozói, jókora előnye van azokkal szemen, akiknek nincsenek. Bármennyire is változott az online piac és megjelenés, az e-maileket semmi sem pótolta jobban, még a közösségi médiás jelenlét sem váltja ki. Ezeket inkább egymással párhuzamosan, egymást segítve érdemes alkalmazni.

 

A hírlevél lehet automatikus – ilyenkor előre megírod és beállítod – vagy spontán, aktuális kiküldés. Egy dolog ami igazán számít: úgy írjál, hogy a feliratkozók szívesen nyissák meg! A hírlevél arra is jó, hogy valami máshoz vezessen, például az új cikkedhez, vagy termékedhez. Érdemes megismerned miért érdemes most is hírlevelet küldened és miért előnyös kezdőként a Mailchimp.

 

 

7.Hirdetés

 

Erről szintén lehetne egy külön cikket, vagy sorozatot írni, de lássuk a lényeget. Online sok helyen lehet hirdetni – Google, Facebook, mások weboldalai, apróhirdetések, és így tovább. A fontos, hogy ne egy az egyben a weboldalad hirdesd, hanem mindig valamit, amire az emberek a témáddal kapcsolatban kíváncsiak.

 

Több hirdetésfajtára, például a Google esetén is, külön oktatóanyagok vannak, mivel ezt könnyű elrontani, de nagyon eredményes is lehet. Ami jól működik a legtöbb hirdetésfajtánál, ha piackutatást végzel, és megtalálod azokat a speciálisabb kifejezéseket, leírásokat, amelyekre elég sokan keresnek, viszont nem annyian, hogy túl sokan hirdessenek .

hirdetes_piackutatas.jpg

Nézd meg, azok az emberek, akik a lehetséges látogatóid, hol böngésznek az interneten, milyen felületeket, fórumokat használnak, mit keresnek fel rendszeresen. A célcsoportod jó ismerete segít a jó hirdetés kialakításában és célzásában. A hirdetés jó okkal szerepel a 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer között.

 

 

8.Youtube csatorna

 

Azok az emberek, akik nem szeretnek olvasni, de szívesen megnéznek, vagy hallgatnak valamit, szívesebben követik a videós tartalmaidat. Bár a Youtube zene letöltés céljából népszerű, de mások szeretik nézni és olvasni is. Bárhogy is legyen, a rendszeresen közzétett videós tartalmaid nagyban segíthetik a weboldalad látogatottságának növelését.

 

Számos esetben a Google valamely keresésre a videós tartalmakat hozza fel elsőként. Egy jól megtervezett videós stratégia hatékony támogatója a weboldaladnak. De az is lehetséges, hogy másokat kérsz fel arra, készítsenek videókat az oldalaid, vagy egyes tartalmaid, termékeid számára.

 

 

A 10 legjobb weboldal látogatottság növelő módszer - 9.Vendégcikkek írása

 

Ez azt segíti, hogy értékes külső hivatkozások (linkek) mutassanak a weboldaladra. Keress olyan oldalakat, amelyek témája kapcsolódik a tiédhez, de nem konkurens, és lépj kapcsolatba velük. Vagy csak tedd fel egy fórumban, vagy csoportban a kérdést. Mindig vannak, akik szívesen fogadnak vendégcikket, mert így ingyen új tartalomhoz jutnak.

 

Két dolog fontos, hogy adott weboldal témája valami módon kapcsolható legyen a tiédhez, és lehetőleg egy nívósabb, magasabb látogatottságú oldal legyen az. Beszéld meg az oldal tulajdonosával, pontosan milyen cikk lenne számára jó. Írj egy alapos, minőségi cikket és állapodj meg mennyi és hova mutató linket helyezhetsz el.

 

Néhány link egy vagy több weboldaladra már megfelelő, melyeket a cikk szövegében helyezhetsz el. Akkor jó, ha azok pont a cikk adott szövegrészéhez kapcsolódó oldalra, vagy cikkre mutatnak a te oldaladon. Ha egy erős oldalról kap linket a tied, az segíti az értékét növelni, s előrébb kerülni a keresőkben.

 

 

10.Önmagad – tudásod – szenvedélyed értékesítése

 

Ha a jó tartalom mindent visz, a személyes energiád az, ami eladja. A legtöbb ember képes weboldalt csinálni, de kevesen tudnak kiemelkedni a tömegből. Ha amivel foglalkozol kellően egyedi, vagy a mód, ahogyan előadod, akkor nyert ügyed van. A látogatókat vonzza a különleges, ha valami újat kapnak.

 

Minél szenvedélyesebben és szívvel-lélekkel képviseled azt, amit csinálsz, annál magnetikusabb erővel vonzod azokat, akiket az érdekel. Ezért ne legyél száraz, inkább személyes, mintha olvasód veled szemben ülne. Ha mesteri szintre akarod képezni magad a szívből jövő értékesítésben, olvasd el ezt a 100 módszert!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://10-legjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr5815392064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

10 legjobb

A 10 legjobb bármilyen témában, legyen az ember, alkotás, módszer, eszköz, hely, bármi, amiben lehetséges valamilyen szempontból a legjobbak összeállítása.

süti beállítások módosítása